Ramlat av 2 gånger yayie!

... Nu ännu närmare 100.
Red på Lady idag först så red jag i padocken några minuter men sen så kom mamma ut med Pepsi och vi tog en lite skritt tur i skogen.

Grattis Pepsi 26 år! ♥
 
Sen så kom vi tillbaka och jag hoppade en bana på 5 hinder. Rätt så högt. Men idag så var vi lite okoncentrerade. Tittade lite ht och lite dit. Och det slutade ju med att jag hamnade på backen 2 gånger.
Men jag hoppade upp igen och fortsatte. Gick bra annars. Men blir till att tvätta utrustningen. Västen är helt sandig och kan ju säga att backen inte var torr! Men ingen gjorde ju sig illa. Vill man nå toppen får man räkna med att man hamnar på backen ett par gånger..

LIte bilder från idag. blev en hel del failade!












Kommentarer
Nikita

Hej igen!

Du frågade mig om vi skulle följa varanndra via bloglovin!

Jag följer dig/er ;)

Följ mig :) Kram

2012-04-15 @ 10:24:50
URL: http://nikkiisen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0