Jaa!

Heej!
Idag har jag varit i ridhuset och tränat. Det gick super. Men tränade inte så länge då det var första gången. Vi gick i form helatiden och hon var helt underbar minstingen. Skulle ju varit kul om jag fick ta med mig min egna ponny. Men kanske nästa lördag! :D Så nu blir det nog till attt träna varje lördag... Hoppas jag! :D Snart kanske det blir tävling då då. Så förmiddagen blev spenderade på rätt sätt ♥
Sen har jag fotat lite men det blev ju bara på hästarna och inte så många på mig och dem.... De blev jättefina tycker jag. Fast kíllen ville ju helatiden leka. Så det blev ju endel misslyckade bilder!

Hööm? Húr ska min eftermiddag se ut? FÖRSLAG..

Byee!♥// Frida

Bilder ifrån första träningen. Och slapp i hagen! ♥



Jag...



Vi på första träningen ♥

VILL NI HA FLERA BILDER?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0