Säg det som det är!?

Heej!
Idag har jag varit i skolan. Det var väll som vanligt. Massa lektioner och förhör. På rasten så hade vi allmänt kul! :P Blev blöööt! :/ Haha men det var iallafall skit kul.
När man kommer hem så blev jag rädd... för ja såg bara en häst i hagen. Men jag gick ner till stallet för att mata dem och då får man världens chock.. Då står min häst i de stora hästarnas hage. Haha... Gumman då ♥ Men jag släppte in henne dit hon skulle va och gav dem mat. Har haft en ganska kul eftermiddag! Fast den kunde nog varit roligare. :/
Väntar tills mamma kommer hem då jag planerat att rida :D ♥

Byee! ♥// Frida



Lite konstig bild men såå söt ♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0