Bad update..

Det har varit dålig uppdatering här ett tag. Men ibland är det så. LIvet rullar på och ibland har man så mycket att göra så en del saker lägger man åt sidan och denna gång blev det bloggen..
Ja vad har jag gjort nu då kanske ni undrar? JO jag har varit med mina friends. Vi har gjort sjukt mycket roliga saker. Jag har sovit med tjejorna. Har ridit Lady. Gick jätte bra! Badat!! Sen har jag inte gjort så mycket mer..
 
Imorgon så åker jag och shoppar kläder och lite inredning till garderoben. Vet inte om Emilia ska med men troligen så blir det så! Ska rida Lady. Blir nog ett lösgörande pass på banan. I form av mycket svängar och så.. Sen ska jag vara med några kompisar tror jag..
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0