Go kväll!

Go kväll! Nu har jag precis kollat på TV med Mamma. Idag var det inte lika läskigt som det var igår.. Hoppas att jag kan sova inatt. Men nu ikväll var jag ju med Frida sen åkte hon hem. Hann bara prata lite med Mamma och min bror så ringde Julia. Så jag drog till skolan och träffade henne där och några fler. Vi hade det kul där en stund. Sen så drog typ alla hem, men jag följde med JUlia hem får att försöka hjälpa henne lite grann med hennes blogg. Men det konstigaste var att blogg.se inte så här uppdataras på hennes. Så hon har kvar gammla. Kolla gärna in hennes blogg! (finnis i sido menyn.)
Ska nog krypa ner i min lilla goa säng och kolla på tv och fixa lite här på bloggen tror jag! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0