SOMMARLOOOV!

JAAA som jag längtat! äntligen sommar OMG ♥

Fan vad jag kommer att sakna min klass! Det har varit vi i cirka 7 år och sen nu bara så ska vi splittras.  Alla ska åt olika håll den ena ska dit och den andra ska dit. Känner mig rätt liten då jag inte vet vad som kommer att hända i framtiden. Serri det skrämmer mig att det fina vi haft bara ska försvinna. Kommer aldrig mer i hela mitt liv kunna säga att ni är min klasskompisar.  ALDRIG! Känns konstigt.. Jag kommer att sakna er någe grymt. Ibland önskar jag att vi fick gå ihop ett år till. Bara för att få lite mera tid tillsammans. Vi kommer aldrig mera att träffas alihoppa på samma gång. Men ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥
Minnena vi har kan igen ta ifrån oss..
Vi måste hålla kontakten promise?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0