Chaaaio!

Nu har jag varit inne en stund efter ett, nej två härliga ripass. Först red jag på Siskin tränade på att hoppa och gå i form. Hon gick fint och hoppade bra. Inte den bästa tekniken men det går! Efter lite ridning på banan så red jag ner till ett gärde och där tog mamma lite kort på mig. Vet inte en om det blev några bra men det tror jag!
Sen så red jag på Lady. Först så gick jag bredvid henne ett tag så att hon skulle lyda och gå i den takt jag ville. Det gick ju bra, tränade på att backa  och så i skogen. Gick också bra. Tyckte att hon skötte sig allmänt bra. Lite bråk blir det ju alltid när man rider på henne! Men det går om man är bestämmd ♥
Vinden blåste härligt i ansiktet :P Nu har de sågat ner lite skog på ett ställe och så klart så skulle fjantarna bli lite uppstressade och undra vad som hänt! Efter ett tag tror jag att det fattade vad som hade hänt och fortsatte precis som vanligt!





Kommentarer
Emilia

Hej! hoppas du får en toppen kväll :) <3

2012-03-28 @ 14:37:46
URL: http://emilialarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0