Has been busy...

Heej!♥
Idag har jag haft fullt upp! Varit på hööks där jag fyndade. Köpte en tävlingskavaj, Två grimmor till ponnysarna, magic brush (seriöst bästa borsten jag haft, tar bort all smuts!) och ridstrumpor. Blev hel nöjd med allt! Grimman satt som en smäck på Lady. Gud så söt hon blev... Magic brush bästa borsten o.s.v

När jag kom hem så red jag och mamma ut. Det var superkul. Vi tränade på att rygga. Hon börjar nog få kläm på det nu och jag med! Sen så hoppade vi några hinder som finns på ett ställe. Aldrig hoppat förut tyckte lixom att de såg läskiga ut.... Men idag prövade jag! Första gången gick det ju bra men sen så skulle jag ju tillbaks och när jag precis hoppat och kommit över till andra sidan lägger hon av en glädje bockning... HAHA! Jag bara skrattade. Ramlade ju inte av.. Men lite dramatik på skoj tyckte ju Lady att vi skulle ha!

Vill ni se bilder på det jag köpte??




KRAM


Kommentarer
therese ekendahl

hej!

nu har jag lottat ut 7 st vinnare av dagens blogg!

kika in för att se vilka! kanske blev det du?

tack för att du vart med!

tusen kramisar!

2012-03-18 @ 22:25:46
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Annika

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 12:28:49
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Matilda & Emma

Kolla gärna in våran blogg och kommentera i ett inlägg om gula schabrak. Skriv gärna vad ni tycker om dom ;)



Skulle vara jätte snällt om ni ville det ;)



Kram Kram

2012-03-19 @ 19:36:31
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0