hemma..

Hej sry för dålig uppdateringer under gårdagen och morgonen har haft fullt upp..
På morgonen nu så har jag åkt iväg med ponnysarna på träning! Gör kul! Vi gjorde massa övnningar med sitsen och att man hela tiden skulle ha kontrol. Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha ett sånt pass fler gånger. Så imorrn blir det nog nått liknande! Snacka om att ponnysarna var svettiga.. Gud vad de jobbade och slet. Hur duktiga som helt! Men lite bråk mellan mig och Lady blev det ju... Vi skulle backa och göra skänkelviknig. Men hon hade bestämt sig för annat. Så hon började ju slänga med huvudet men tillslut så gick det vägen och hon gjorde som jag ville ♥
Får se vad jag hittar på under dagen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0