Längtar tills imorrn!.. :D

Åhh vad jag längtar... Kan ni gissa varför?

Dagen har sett ut såhär!

Jag vaknade och tittade på tv och så.. Sen gick jag ut till stallet för att rida en lite morgontur på Siskin! Härligt! Vi red bort på vägen mot en sandbana för en härlig galoppsträcka. Hon var riktigt het. Ville springa! Men det tycker jag bara är skoj! Sen hem igen. Då åkte jag till stan och handlade upp ett presentkort jag fått i present. Köpte en cykelhjälm. Sen köpte vi lite saker till en tårta. Vi åkte hem jag gjorde tårta och sen så kom gästerna och vi firade mig! Fick massa fina saker! När de hade firats klart så gick jag och mamma ut och fotade mig i det härliga vädret! Blev många riktigt fina bilder. Sen tittade vi på PA bra avsnitt som vanligt! :D NU ska ja titta på Big brother när det börjar TAgga TAgga!

Och Längta såklart! ♥

Byee!♥// Frida



Mina nu! En av presenterna..



Kommentarer
Rebecca

Sv; Dom kostar 1500:- och då står jag för frakten, men sen kan du även bjuda på stövlarna MINST 1200:- , men om du bjuder på stövlarna så får du själv betala frakten. :)

Jag bor i Töreboda

2012-03-11 @ 20:52:47
URL: http://rebeccaalina.blogg.se/
Rebecca

Sv; Du kan skriva till mig på mejlen, [email protected]

så skickar jag dig bilder, info och pris i morgon när jag kommer hem !

Mvh RJ

2012-03-11 @ 21:15:52
URL: http://rebeccaalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0