Slutade tidigt idag!

Hej kom hem tidigt idag slutade 13.00 SOFT
Tänk nu är det helg. Kommer att ha grymtkul med älskade vänner. När mamma kommer ska vi först beställ de underbara ridbyxorna (som ní kan läsa lite om några inlägg under..) sen ska vi rida! Tror det blir nått på banan för det är inte så fint väder ute. Ikväll drar jag ner till kompisarna och har det gött!

Mitt nyårslöfte var att sattsa fullt ut på ponnysarna oavsett vad! Tycker att de förtjänar att bli ompysslade,ridna ofta även om ett litet hinder kommer på vägen.. För jag vet att jag kommer att klarat ända upp till toppen om jag bara tror på mig själv och hästen. Även om jag kanske får en dum kommentar om att jag är en "hästnörd" eller nått liknande kommer de ordet bara passera. Jag kommer inte ens att lyssna på det örat för jag vet att jag kan och så länge jag tror på mig själv kan jag klara allt! Men man är ingenting utan sin häst... Utan den skulle man inte komma så långt! Jag vet att jag kanske inte rider på elitnivå... Men vem gör det med en ponny som kräver mycket av en? inte minst kärlek. Men jag vet en dag står jag säkert där i de stora arenorna och då kommer allt slit nu vara värt det...

Jag älskar dig Lady, du är mitt allt! ♥






Kommentarer
alina

var med i veckans blogg så har du chansen att vinna fler läsare!

2012-03-30 @ 13:57:24
URL: http://alinamarianna.blogg.se/
Lina

Sv; Roligt att ni är med! :D

Vinnaren dras senare idag =)

2012-03-30 @ 16:56:00
URL: http://iinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0