You never gave up!

Även när blåsten piskar dig i ansiktet eller bästa kompisen lipar åt dig stå upp för vem du är och vad du vill det kommer att löna sig en dag!

Tänk om man alltid fick som man ville åhh jag vill ju det.. Saknar dig som fan! Du är det ända jag tänker på 99% av min vakna tid. Jag drömmer om dig hela tiden. Måste livet vara så hårt?
När jag väl ser dig blir jag helt stumm. Hur söt får man lixom bli? Ibland önskar jag att du såg mig!
 Men ajja man kan inte alltid få det man vill.. En del önskningar går inte att uppfylla!


Idag har jag varit i skolan. Vi åt lunch ute. Alla i klassen ignorerade mig. Va typ bara en själ som vände sig mot mig och sa några ord och sen fortsatte spela den där rollen. Av de jag va med då.. Men annars har dagen varit bra. tjejorna vann 3 gånger mot killarna i  4 man i soffan tror jag att det hette! Tjejer är ju bäst! Ska dra mig neråt stallet nu fota Lady och sen bär det av till Trolldal!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0