You will always be there for me ♥

Gud vad duktig Lady har blivit nu känns som om vi bara flyter fram på ridpassen. Idag hade jag dressyr hon skötte sig utmärkt. Igår tränade jag hoppning. Det var en dröm att hoppa henne. Alla j*vla timmar på banan utan att gått ett steg fram eller att hon bara vägrar när man styrde mot ett hinder. Det har lönat sig! Nu hoppar hon istället allt man styr på!
Tänk aldrig att "jag skiter i att rida idag" i längden räcker inte det. Vill du bli duktig måste du stå ut med oväder eller vad det nu en kan vara.

Imorrn är det praodag. Ingen skola! JIPPIE ♥
Jag ska praoa i ett stall hela dagen. Ska vara "stallskötare" och lite annat. Så blir väll att mocka skit hela dagen. HAHA men jag tror nog att det kommer att bli sjukt kul när jag väll kommer dit! Blir ju nästan som att vara hemma fast ett ännu ännu större stall. Lite avis faktisk vill också ha ridhus och allt. Men jag är förväntansfull!

Söndagen blev ett minne för livet. Kommer aldrig glömma en enda sekund av den dagen. Jag finns för er tjejor. Ring mig mitt i natten and i be there ♥



åhh fan vad jag saknar dig! ♥ Bli min helt klart...

Let my love take you higher ♥



Kommentarer
Mikaela

sv: följer er nu då!

säg till när ni följer mig :)

2012-05-14 @ 21:56:43
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0